loading...
زیست یار
شیرکو فرجی بازدید : 529 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (2)

 

دانلود جزوه نکات طلایی زیست شناسی سال چهارم دبیرستان

دانلود در ادامه ی مطلب...

 

 

 

 

 

 


دانلود جزوه نکات طلایی زیست شناسی سال چهارم دبیرستان

حجم : ۱٫۴۵ کیلوبایت

دانلود : لینک مستقیم | پرشین گیگ

رمز فایل : www.konkur.in

منبع : سایت کنکور

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/08/21 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
آیا شما دبیر زیست شناسی هستید؟
در مورد زیست شناسی خیلی سوال دارم.
میشه آدرس ایمیل خودتون رو به ایمیل من بفرستید تا سوالاتم را با شما مطرح کنم.
پاسخ : من دبیر زیست شناسی نیستم اما شاید بتونم کمکتون کنم
sherko_hichkas@yahoo.com

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/08/21 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
آیا شما دبیر زیست شناسی هستید؟
در مورد زیست شناسی خیلی سوال دارم.
میشه آدرس ایمیل خودتون رو به ایمیل من بفرستید تا سوالاتم را با شما مطرح کنم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
زیست یار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با قالب جدید سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 474
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 562
  • بازدید سال : 1,603
  • بازدید کلی : 107,392
  • تبلیغات متنی(رایگان)

    تبلیغات متنی در زیست یار رایگان است.

    شیرکو فرجی

    09148576113